Verhuur

U kunt ruimtes in de Muiderkerk huren, bijvoorbeeld als les/onderwijslocatie, voor concerten en repetities, als uitvaartlocatie, of voor een vergadering van een groter of kleiner gezelschap. De kerk is rolstoeltoegankelijk.

Er geldt een maximum bezetting van 200 personen.

Naast de kerkzaal beschikt de Muiderkerk over twee vergaderzalen. Alle zalen zijn op de begane grond. De drie ruimtes zijn apart van elkaar of in combinatie te huren (zie de tarieven hieronder). Als u voor langere tijd huurt of u huurt meer dan één zaal tegelijk, dan gelden maatwerkafspraken voor de huur.

U ontvangt binnen 24 uur een reactie.

Voorwaarden

• Huurder gebruikt het gehuurde uitsluitend voor het doel zoals afgesproken en omschreven
  • Huurder is niet bevoegd aan derden te verhuren
  • Huurder dient de zalen, keuken en toiletten schoon achter te laten. Indien gewenst kan er tegen betaling gebruik gemaakt worden van onze schoonmaakdienst
  • Huurder heeft een WA verzekering
  • Huurder meldt eventuele gebreken bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij de begeleider van het verhuurteam

Kerkzaal

Capaciteit: max.  200 personen (of 60 personen bij 1,5 m afstand)
Oppervlakte zaal: 15 x 25 m, hoogte ca. 6 m

Zaalhuur kerkzaal per dagdeel van 4 uur incl. geluidsinstallatie:
€ 420 (ochtend of middag)
€ 650 (avond)

Faciliteiten: o.a. vleugel, orgel, beamer die daglicht verdraagt, groot projectiescherm,  streaming. Prijs op aanvraag

Grote vergaderzaal

Capaciteit: ca. 20 personen (of 10 personen bij  1,5 m afstand)
Oppervlakte zaal: 9 x 5,25 m, hoogte 2,75 m

Zaalhuur grote vergaderzaal per dagdeel van 4 uur (ochtend, middag of avond) incl. whiteboard, flipover en flat screen: € 190

Kleine vergaderzaal

Capaciteit: ca. 10 personen (of 5 personen bij  1,5 m afstand)
Oppervlakte zaal: 5,25 x 5,25 m, hoogte 2,75 m

Zaalhuur kleine vergaderzaal per dagdeel van 4 uur (ochtend, middag of avond): € 95.